Re: ea-related mailing lists

From: Ned Bouhalassa (nedb@videotron.ca)
Date: Wed Oct 06 1999 - 09:51:06 EDT

Salut Jean-Marc, j'espère que le Japon te va bien! Il y a aussi la liste de Tom
Erbe, freesound, anciennement connue sous le nom de soundhack list. Tu peux te
joindre en envoyant un message subscrib* à majordomo@shoko.calarts.edu

There's also Tom Erbe's list, freesound, formerly known as the soundhack list.
You can join by sending a subscrib* message to majordomo@shoko.calarts.edu

--

N e d B o u h a l a s s a http://pages.infinit.net/nedb