Re: Speaking of academic composition...

Subject: Re: Speaking of academic composition...
From: Daniel Leduc. (leducd@ERE.UMontreal.CA)
Date: Tue Jul 20 1999 - 18:43:08 EDT

>While I like cecdiscuss to be an unrestricted discussion group,
>questions of the status of search committees are not what I am
>reading this mailing list for. (Please note that I did not
>apply for, nor did I have any involvement whatsoever in, the
>job under discussion. So my remark is a general comment and
>not a statement arising from this particular search.)
>
>Linda Seltzer

Madame,

I deeply disagree with you.

A lot of members of the *CEC* want to kow that kind of information. For
this reason we setted up *CEC* discuss a few years ago.

So, let's keep posting information relevant to canadian EA on CECDiscuss
(Sean, Kevin and all the others...).

Je suis en profond désaccord avec vous.

C'est au contraire le genre d'information que les membres de la *CEC*
veulent connaître. C'est d'ailleurs dans cet esprit que *CEC* a été mis sur
pied il y a déjà plusieurs années (à l'époque d'ailleurs où j'assurais la
présidence du CA).

N'arrêtons pas de diffuser des informations concernant le monde
électroacoustique canadien sur CECDiscuss (Sean, Kevin et tous les
autres...).

All the best / Bien à vous,

dan.

p.s.: About the General Annual Meeting... When? Where? L'assemblée générale
annuelle... Où? Quand? Voulez-vous faire cela chez-moi ou peut-être que je
pourrais trouver une salle à l'UQAM ou à l'UdeM?

Daniel Leduc (D.Mus. M.Mus.) * To be is to do (Socrate)
leducd@ere.umontreal.ca * To do is to be (Sartre)
leduc.daniel@uqam.ca * To be do be do (Sinatra)
                   http://www.er.uqam.ca/nobel/s14370
     "Je suis un mensonge qui dit toujours la verite" (Cocteau)